tisdag 25 oktober 2011

Sova

Att sova kan tyckas vara den enklaste sak i världen..Jag brukar kunna somna precis var som helst och hur som helst..Visste faktiskt inte att det kan vara svårt..

Men det är det!!!!!!!

Just nu funderar jag väldigt mycket på hur jag kommer att sova och hur länge jag kommer att sova..Den senaste månaden har jag kommit i en ond cirkel, somnar in men vaknar efter ett par timmar och sen vrider och vänder jag mig tills det är dax att kliva upp...Hate it! Jag vill inget hellre än att sova men det går liksom inte...Är det någon som har tips???

Jag har försökt med att kliva upp, lägga mig på soffan o kolla tv, läst bok, bläddrat i veckotidning, öppnat fönstret, stängt fönstret, druckit vatten, försökt med meditation typ, avslappning men ingenting hjälper....

Min syrras förklaring är helt enkelt: Du är väl utvilad och utsövd därför vaknar du...Känns väl inte riktigt så men vad vet jag?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar