måndag 11 april 2011

Befinner mig i Kramfors

Har haft en sådan underbar helg att jag verkligen inte vill vara hemmifrån alls denna vecka. Men nu är jag här och har haft en bra dag i Sollefteå och har sedan åkt vidare till nöjesmetropolen Kramfors. Idag var jag superhungrig när jag kom till Kramfors "city" och försökte hitta en restaurang att äta middag på hittade jag absolut ingenting..Upptäckte torget i Kramfors och såg ingen restaurang, bytte gata o sen var centrum liksom slut! Hursom helst frågade jag några på gatan och blev rekommenderad att besöka pizzera #träffen# riktigt spektakulärt ställe som jag inte riktigt fick ordning på men maten var riktigt god och jag hamnade i en sådan behaglig paltkoma..O det var jag värd eftersom jag mått så illa hela dagen. Hatar att åka x2000 tåg för jag blir alltid så åksjuk. O idag var det minst 28 grader i kupén så det var värre än vanligt..KOmmentaren från den familj jag stannade på gatan för att få restaurang tips..Nä det finns inga restauranger i Kramfors bara Pizzerior och kebab och ev en köttbit på pizzerian ha ha vad bortskämd man är som bor i sådan restaurang tät stad...Tog en liten smygbild på bordet på haket som jag kommer att lägga på bloggen när jag återkommer hem.. Nu ska jag återgå till att växla mellan en unge i minuten och TrinnI? och Susanna styler sweden och sen blir det sova av... natti natt

2 kommentarer:

  1. Du är inte ensam, vi är många som blir dåliga av att åka x2000, jag är också en av dem!
    Ingen tröst kanske men du delar illamåendet med mig iaf ;)
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Äntligen kikar jag in på din blogg, vad fin den är!

    Hoppas vi ses irl snart!

    Kram, kram! Malin

    SvaraRadera