tisdag 5 april 2011

Tvättar och packar

I morgon bär det av till Sundsvall och Sveg...Tvättar för fullt för annars hade jag fått gå i underkläderna :) Gah..hoppade förra veckan pga att jag inte kände mig helt frisk och dessutom hade jag bokat för många tvättpass på en månad så jag har varit spärrad.... endast fem! pass i månaden..

OHHHHHH VAD JAG SAKNAR EGEN TVÄTTMASKIN ibland!

Tvättade även bilen idag..Tvättade och tvättade..jag körde den till firman som rekondade såväl insidan som utsidan...Bilen blev som ny..Glänsande vacker och den luktade så gott..Tänk att få göra det samma själv..Hörrå chefen..kan jag få lite flex på onsdag eftermiddag..Du vet, det är dags, jag ska på rekond igen..Men du chefen, du vet ju att jag blir som ny när jag är klar....
I o f så ska jag till frissan på fredag eftermiddag men jag tror varken jag glänser eller blir som ny..men vem vet :p

3 kommentarer:

  1. Oj ni har ett visst antal ggr per månad alltså!
    Har jag aldrig varit me dom på något ställe jag bott. Men jag gissar att det finns em orsak till att det blivit så, trist!
    Här ska det tvättas idag, massor!

    Ja min känsla när jag kliver in på af är konstig.......kuslig! Gissar att det blir så för att hela alltet känns som ett nederlag.
    Något jag behöver jobba på, medveten om det!

    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Ha ha... det var en bra idé med personlig rekond. :) Det skulle jag också behöva nu, är så vinterblek och glåmig.
    Hm, måste testa det stället för våra bilar också, har bara hört gott om det. Hur länge får man vänta medan de tvättar och fixar?
    Hoppas att du har en trevlig helg, trots tvättstuga.
    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Camilla: Jag lämnade bilen och hämtade den två timmar senare men jag tror man kan vänta också men det tar nog någon timme att fixa för den blev så ren och fin..Helgen var kanonbra..den bästa på länge och det behövde vi..Det kan vara rätt ansträngande när jag är borta så mycket från hemmet ibland...hoppas du också hade en bra helg ska kolla din blogg nu..kram

    Carina: Hoppas du hittar något jobb snart..Och att du träffar några trevliga förmedlare när du är på Af..Missa inte jobbchansen för det genererar många jobb..Varje fredag 10-12 om du inte fått infon av någon annan..Min man är ganska less han med nu och springer på AF med jämna mellanrum..och det tycker jag är jobbigt för närjag jobbar i stan sitter ju jag där :o
    Nu har de tagit bort hans varsel IGEN men båda vi tror att han får ett nytt varsel inom kort, suck..men men arbetsmarknaden blir bara bättre och bättre så jag hoppas ni båda hittar nåt kanonjobb..lycka till! kramis

    SvaraRadera