tisdag 21 juni 2011

FÖRMÅN


Idag hade jag möjlighet att ta ut en anställningsförmån..Vi har friskvårdstimme varje vecka på vårt företag vilken alla bör ta ut men för det mesta så "hinner" inte jag. Eller så är jag bortrest eller så har jag någon annan usel bortförklaring :) Idag åkte iallafall jag och mannen och spelade golf..Fick använda flex också för det tar ju inte par timmar att spela nio hål...

Det var superskönt att spela! Jag som var både stressad och stel i kroppen innan blev så harmonisk och avslappnad efteråt..Kommer säkert att få träningsvärk också för jag har varit så stillasittande en längre tid (dessa tågresor) Tyvärr var jag så fokuserad på spelet att jag inte hann knäppa några fina bilder..Visar de två jag lyckades få till! Var superväder trots att det ser dystert ut..

2 kommentarer:

  1. Åh, så lyxigt! :) Jag har nog aldrig testat att spela golf... men jag har fått för mig att jag är kass på det. ;)
    Kramar! Hoppas att din midsommar varit bra.

    SvaraRadera
  2. Tror inte du är kass. Du borde prova någon gång..tyvärr så tar det lite tid... golf blir bara bättre hela tiden..ungefär som när man håller på bygga upp kondis för att springa..Om man orkar typ tre hundra meter känns löpning rätt trist men den dagen man kan springa 2 km blir man peppad... .Midsommar var kanon :) Hur var din?

    SvaraRadera