söndag 19 juni 2011

Varför dessa måsten

Hej Kära blogg!!!!!
Jag har saknat dig ska du veta, men jag har samtidigt inte skrivt här på så länge att det börjar kännas skitjobbigt att ens skriva någor över huvudtaget!!!!
Tänker inte ens förklara mig! så du vet..
Längtar massor efter semester, vilket jag faktiskt inte brukar göra men nu är jag övertygad att jag behöver ladda battererna och göra vad jag gjorde förra sommaren..
Vad gjorde jag då?
Jo, jag promenerade, promenerade, och vandrade omkring..varje morgon njöt jag av att vara ute i naturen..och fick tid till reflektion och lugn.
Mycket vatten har runnit under broarna sen mitt senaste inlägg...Jag har lyckats med något stort i mitt jobb, jag ska till Island i höst och jag har bytt avsaknad av frukost vanor till en bra och nyttigfrukost som faktisk fungerar!!!!!
Jag har solat, träffat vänner, umgåtts med familjen, firat försenad femårsdag med min sambo och fixat hemma..Jag har löst korsord, funderat på livet men mest av allt har jag längtat efter semester!!!!!
Och snart händer det!!!!
Vad har du gjort!!!!!

3 kommentarer:

  1. Men vet du vad jag gjort idag, köpt en korsordstidning som jag ska koppla av med :)
    Du har varit saknad, förstod att det händer något i ditt liv som gjorde att du inte hade tid/lust för bloggandet, så är det ibland.

    När vi lämnade vår lägenhet i måndags mådde jag riktigt dåligt, brukar inte göra det såna ggr men jag har trivats så otroligt bra där på alla sätt och vis.Nya lägenheten är jättefin så jag hoppas vi kommer trivas där när vi får flytta in :)

    Va bra att ni gillade trattorian ni också,
    synd bara att vi inte upptäckte den tidigare!

    Kram, snart har du semester och får vila :)

    SvaraRadera
  2. det är bra att du uppdaterar ibland så jag vet hur läget är...hinner inte annars mellan dina samtal;P
    <3

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bra med korsordstidningen..Jag älskar att koppla av med korsord..Rogivande på nåt sätt.. O vad glad jag blir att du har saknat min blogg!!!!! Mycket jobb och annat att fokusera på men så är det ibland..Sen är jag lite osäker på vad jag vill skriva i en blogg också eftersom jag inte vet vilka som läser :)och jag har ett offentligt arbete..

    Jag tror verkligen att ni kommer att trivas i Göteborg..Jag tror också att du/ni kommer att få lägenheten att bli riktigt hemtrevlig..Ser fram emot bilder..Kramen

    SvaraRadera