torsdag 12 maj 2011

På tiden





Har lyckats få lite bilder från min mobil att fastna på datorn. Trodde jag var smart häromdagen när jag kom på att jag faktiskt kan surfa från mobilen...Ha ha tillåt mig små le!!!!!! Jag var så kass...fick inte till det alls som ni kanske redan har märkt..Låter skiten stå kvar på min blogg som ett minne och en påminnelse om att jag och teknik behöver bli mer kompatibla :) Ovanstående bild har varit utsikten från vårt vardagsrumsfönster men nu är det överblommat men visst är det fint? Jag blir lycklig av att se denna bild.







Denna bild är tagen vid busstationen i Sollefteå för några veckor sedan. Tycker det är så häftigt att solen lyser upp delar av "berget"

Så här ser mycket av min vardag ut. Bild från Hotell Kram i Kramfors..Vad säger ni?
Visst kan man se hur gropen i sängen? Jag kom liksom aldrig ur den och jag låg som fast i mitten av sängen hela natten :) Sov jag bra? guess!





Denna bild är från hotell Stadt i Örnsköldsvik. Sov riktigt gott faktiskt.








Bilder från Östersund



Jag och mannen i lördags kväll

En bild från vår vackra stad som jag tog i måndags.
Lyckas inte med nå mer teknik i dag tyvärr (:
So this is it folks!




























































































2 kommentarer:

  1. Äsch då, vi är många som inet kan med såna moderniteter, iaf jag kan det inte heller.....klen tröst kanske ;)

    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Jag har kommit på hur mycket enklare livet skulle kunna bli och mycket roligare om jag faktiskt var tekniknörd...Hade såååå trist på resan upp till norrland idag..Halv skaplig mottagning på mobilen. försökte skriva jobbmail men åkte ur internet hela tiden..Kollade med lystna blickar på de som hade varit förutseende o ladda ner filmer mm på sina datorer :P

    SvaraRadera