måndag 16 maj 2011

Räknar för fulla muggar...

Är mitt i ny löneröresle och dagarna är hektiska i att svara på frågor, räkna på procent och annat. I morgon bär det av till Örnsköldsvik igen för bordsförhandlingar...

Helgen var helt UNDERBAR!!!!!!!

Längsen jag hade en sån kanon helg. Mannen jobbade fredag kväll så jag och sonen var hemma men han satt mest framför sin dator med hörlurar på och jag pratade i telefonen, sjöng till "så det kan låta" (kunde alla låtarna denna gång) samt chillade i soffan..Så pass att jag mannen väckte mig när han kom hem vid fyra snåret.

Golf naturligtvis :) Vädret var skit när jag vickade upp persiennerna på lördagsmorgon. Sen blev det uppehåll och när vi var ute och spelade så sprack det upp och solen tittade fram...Me like:)

Trevlig kväll hemma med mannen och sonen. Hittade ett super smarrigt vitt vin som avnjöts tillsammans med grillad kycklingfile, potatisklyftor, sallad och en underbar sås bestående av creme fraiche, vitlök och parmesan..

Söndagen blev slapp..Pizza på lokal, videohallen, 2 liter Cola och en påse ostkrokar..Ja det talar väl för sig själv..I säng efter midnatt och upp i morse med tuppen..Stack före klockan sex för jag skulle vara i Hudiksvall senast klockan 8:00 Önskar att jag hade en själv packande väska för då hade jag kunnat sitta här längre..Men i stället för att packa tidigare idag, stack jag till ett friluftsområde med syrran och traskade rund både i två kilometers och två och ett halvt meters spåret. Det ni! ( inte så illa när man är lat va? :) jo, bästa dottern valdes in som studentråd i Saco idag..Congrat´s to U <3

1 kommentar:

  1. Jag gillar de helger bäst som inte är alltför mycket planerade, vill att det ska finnas utrymme för lite idiotiska grejer också!
    Ja så som din helg var, lite av varje så :)

    Kram Carina

    SvaraRadera