onsdag 19 januari 2011

Hemma igen :)

Tänk vad mycket som kan hända på ett par dygn!!!!!


Sedan i måndags har jag varit på utbildning innehållande bland annat arbetsmiljö. Befunnit mig i Stockholms skärgård, fått nya kunskaper och nya infallsvinklar som jag kan behöva i mitt arbete.


Träffat nya super intressanta och trevliga människor från hela Sverige. Ätit så fantastiskt god mat. Simmat och bastat och relaxat.


Hunnit träffa älsklingsdottern (har bara en men iaf så är hon den bästa <3)>


Ätit min favoritsallad. Varit på NK och spanat in alla möbler som jag vill ha i mitt hem och dessutom jobbat som vanligt...




Tänk att få vara här även på sommaren:















Utsikten är från kurslokalen


Imorse när jag kom tillbaka till jobbet så kändes det som jag hade varit borta en hel evighet..Till och med blommorna såg annorlunda ut tills jag tände lampan och såg att jag nog inte hade vattnat dem på nån vecka eller två :O



Jag är så NÖJD med mig själv idag..."against all odds" så jagade jag bort latmaskin i mig och satte fart till Friskis&Svettis för ett lunchpass..Jag som har tränat så flitigt under hösten har liksom inte hittat tillbaka till motivationen efter julledigheten..


Onsdags passet ärjobbigt också. Det är en kille som har passet och han är helt sanslös stark. Det är massor med styrka och monotona övningar till superbra musik. Då det knappt är någon koordination så blir det många repetitioner och måååååånga armhävningar och sit ups..Nu när jag äntligen masat mig tillbaka så kommer fredagens pass att kännas som luft under vingarna :))


Trots att jag faktiskt är rätt så frustrerad så känner jag mig harmonisk. Det har jag medlepasset, min mans otroligt goda middag samt Winnerbäck att tacka för. Och naturligtvis Spotify..


Avlutar med en bild på en helt fantastisk prisvärd sallad som jag alltid äter när jag är i Stockholm. Det har blivit vår grej, vårt ställe och vår stund (Favvodotterns och min alltså)






Njut av bilden du med!!!!!

2 kommentarer:

  1. Men vilket mysigt ställe du har varit på, Sthlms skärgård är nog banne mig vackraste platsen i världen.....med få undantag kanske ;)

    Önskar att jag också kunde säga att jag gjort något kroppsligt idag men icke! Latmasken har nog invarderat hela kröppa. Mest ansträngande jag gjort idag var nog att bädda sängen!

    Att jag tragglade mig genom boken är nog lite det du är inne på, jag har otroligt höga krav på mig själv tyvärr!

    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig minitripp till hufvudstaden. :) Vart hittar ni den där goda salladen? Det såg riktigt gott ut. :)
    En fördel med att bo här är ju att det går relativt fort att ta sig till Stockholm, att man kan åka över dagen bara om man vill ha lite storstadspuls. Perfekt. :)
    Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera