söndag 16 januari 2011

Tid

Tid kan verkligen rusa på ibland..Vips så är det söndag kväll och jag funderar på vad jag har gjort hela helgen...

Minns knappt fredagen, var sååååå trött så jag somnade för tidigt. Ogillar skarpt när det blir så för helgen blir så kort..

Annars har jag mest fikat och promenerat..Jag är så tacksam över mina trevliga vänner som förgyller min tllvaro med skratt och mys. Känns som en latte varit konstant placerad i min vänstra hand hela helgen.. Syrran tog en idag som var smaksatt med vit choklad och det ska jag också prova någon gång, annars föredrar jag latten som inte är smaksatta med för mycket sött jox..

Jag har i alla fall varit vid ett naturreservat under helgen. Tyvärr ingen längdåkning ännu men skidorna är funna och står numera placerad i hallen i väntan på en vinglig premiär tur..Var sugen att inviga dem idag men det småregnade och var snorhalt så jag beslut mig för att vänta..Vill verkligen inte gå och bryta mig nu när jag ska på utbildning i morgon..

Mannen och jag "motionerade" med hjälp av Wii Sport i stället...Jag blev faktiskt riktigt svettig under den timmen vi spelade tennis men då gick jag in för att vinna också..Om man ändå ska spela så kan man ju vinna också tycker jag..

I morgon ska jag åka hit:
http://www.djuronaset.com/Simhall_varmdo_tennis_vedbastu.aspx

Utbildning och simmning vilken kombo!

Vickningschips, fresh island dipp och Solsidan..Kan man avsluta helgen på bättre sätt?

2 kommentarer:

  1. Ja men varför känns helgerna så korta för undrar jag också, hinner inte alls med allt jag tänkt mig, sänka förväntningarna kanske.

    Skoj att få åka på utbildning, lite inspiration skadar ju aldrig :)

    SvaraRadera
  2. Gud så mysigt att få åka iväg och basta och bada. :)
    Jag är ledig efter helgjobb i dag och pappa vill ha med mig till Högbo och åka skidor. Det är +5 grader, så det blir klister i så fall.
    Annars är jag bara hemma och städar och tvättar lite.
    Ha en bra och avkopplande resa. :)

    SvaraRadera