måndag 24 januari 2011

Ovanligt effektiv

Har jag varit idag, eller kanske är för dagen är ju inte slut än...

Jag har varit och tränat pulspass och idag kändes det verkligen att jag har förbättrat mig sen första gången jag körde detta pass..Jag tog ut mig så t om "ledaren" berömde mig..ha ha
är fortfarande helt röd i ansiktet av ansträning, men jag kände seger!

För övrigt har jag tagit mig an en av mina hatsysslor, tvättstugan..Vet inte om det beror på gympa passet eller inte men idag kändes tvättis rätt ok. Eller så beror det på att sonen faktiskt har hjälpt till hela passet, eller så beror det på att mina diskussioner om att man faktiskt inte kan byta tröja fyra gånger per dag om man inte tvättar själv har fått genomslagskraft..

Nu är det "bara" två svängar ner sen är jag klar för denna vecka. Problemet är egentligen inte själva tvättningen utan att få tvätten att torka..det finns jordens minsta torkskåp, en torkrum som mest bara låter och min favorit, centrifugen är borttagen utan förklaring...

I går skaffade jag mig en träningsdagbok på nätet..Med förhoppning om att den kommer att vara en mycket vacker syn framåt våren..Man kan t om fylla i figurer för vilken idrott man har utövat som symboler för dagsform och sen kan man skriva anteckningar med..Me Like!!!!

Hej hopp nu har jag bråttom att ta ur maskinen innan tvätten blir inlåst klockan 22:00...

4 kommentarer:

  1. Kväääk, kan bara instämma!
    Tvättstugan suger verkligen!
    En gång i veckan så det är väl bara att bita ihop de få timmar det handlar om.
    Har mitt roliga på fredag morgon jag ;)

    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. du är så duktig mamma.
    Me träningen och allt.
    När du känner att det är jobbigt att torka tvätten kan du tänka på mig som inte ens har någon torktumlare!! (eller något annat för den delen)
    Längtar till lördag.
    Hjärta, kram.
    Jag har uppdaterat in blogg också.

    SvaraRadera
  3. Duktiga du!!! :)
    Träningsdagboken lät spännande, det kanske vore något. :)
    Vart hittar du den?
    Kram på dig och ha en fin torsdag. Snart helg igen. :)

    SvaraRadera
  4. Tjatmoster undrar så klart om du varit ut och åkt några skidor än? :-D
    Hoppas att du har en bra helg.
    Kram!

    SvaraRadera