söndag 9 januari 2011

Slut på semestern!



Varför blir jag alltid stressad sista semesterdagen? Jag trivs ju superbra på mitt jobb men ända så är sista dagen som en enda lång väntan...

Solen tittade fram idag och det fick mig att glömma bort att det är "14 Oxveckor" kvar till nästa ledighet som mamma alltid säger den här tiden på året. Tog en långpromenad med syrran med en välförtjänt fika efter som kom ovanför texten istället för nedanför..Som alla ser är jag inte nåt teknikgeni precis...

Jag är en listmänniska. Jag skriver listor om absolut allt. Vad jag ska göra, hur jag ska göra, när jag ska göra. Jag vet inte varför, men listorna får mig alltid att känna mig lugn. Pga det ekonomiska läget tittade jag och mannen igenom vår kyl, frys och skafferi och utifrån vad vi såg där så vips hade jag komponerat en fjortondagars middagslista... Me Like:)

När jag hade varit så duktig med listan fortsatte jag till att städa ur min handväska och byta ut den mot en jag köpte i somras. Har liksom inte kommit mig för att byta tidigare. Kollade igenom de fyra handväskor som jag har och upptäckte att de ser nästan lika ut så när det gäller handväskor så kan man väl säga att jag är relativt konservativ..Väskan kommer någonstans på
sidan..


Förutom städa väska och skriva lista har jag roat mig med ett korsord som jag faktiskt klarade ut rätt snabbt, hurra !




Ha ha med tanke på alla andra bloggares skitsnygga sidor så blir jag lite bitter när jag ser på min..

1 kommentar: