söndag 23 januari 2011

Söndag

Helgerna går så fort! Från fredag middag till söndag eftermiddag så hör jag bara ett svisch, typ..
Just den här helgen har jag sovit bort..Somnade halv elva i fredags och sov till tjugo i tolv på lördag, hela dagen går ju då tycker jag..O kan man tänka....Favorit i repris idag!!!!!!! Otroligt sova över tolv timmar, suck

Solen tittade fram en stund idag vilket gjorde mig lite gladare..Annars har mitt humör skiftat från glad till sur, till harmonisk och skitsur..Jag hatar mig själv när jag tjurar...Fattar inte ens att jag varit så labil, kanske kan humöret ha nåt med mitt sömnbehov att göra, utarbetat var ordet...förlåt kära man och son..

Idag traskade jag i alla fall i väg till ett friskis&svettis pass, Ki Balans - inre ro och energi..Bra avslutning på söndagen. Jag känner mig ren i dubbelbemärkelse för jag tränade duschade och bastade..Ibland är det så sköööönt att basta!
En kopp rött Roibos te med kanelsmak, Solsidan och nu actionfilmen Salt med mannen i soffan..Nu ska jag krypa nära och försöka vara snäll(are) och se fram emot en kanon måndag på jobbet!

1 kommentar:

  1. Salt såg vi förra helgen, den var bra. :)
    Usch för sånt humör. Jag är lika - speciellt i PMS-tider.
    Tur att man kan vara snäll emellanåt. :)
    Kram kram!

    SvaraRadera