tisdag 22 mars 2011

Härlig med Vårkänslor!

Tog en riktigt lång promenad innan frukost i morse och luften kändes ljummen..O vad jag längtar efter sol och värme..Kände mig bättre till mods efter turen och mannen har varit så duktig och sökt sex jobb idag..Ett lät riktigt lovande så håll alla tummar i världen för honom (och mig)..

Haft en stressig dag och dessutom tvättstugan på kvällen..och i morgon bär det av till Sthlm för "runda bords" förhandlingar... Kommer att åka fram och tillbaka dit som en jojo onsdag, torsdag, fredag och måndag fast en övernattning gör jag iaf..

Tror att det blir mycket givande dagar..Känner det på mig men samtidigt så känns det lite pirrigt inför i morgon..Har ingen direkt erfarenhet av sån stor samling människor på så hög nivå.. Min kollega från Sundvall ringde och frågade vad jag skulle ha på mig????? Hjälp det hade jag verkligen inte tänkt på :))

Så typiskt mig..Jag planerar vad familjen ska äta när jag är borta och fixar lite andra saker istället men utseende och kläder för mig själv hade jag missat :O
Tur att man är snygg till sin natur :P

2 kommentarer:

  1. Nu blir jag nyfiken på vad du jobbar med?
    Du verkar vara ute och flänga runt mest hela tiden, spännande :)
    Jag gick ju hälsan efter dig tydligen och fy 17 så geggigt bedrövligt där var, nee på morgonen eller inte alls just nu i hälsan!

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar som fackligt ombud för Saco i staten inom Jämtland, Härjedalen, Västerbotten, Medelpad, Gästrikland och Hälsingland.

    SvaraRadera