söndag 27 mars 2011

Orup!


Var på hans konsert igår och vilken kväll!!! Vilka minnen!!!!!




Ohhhhh...




Tänk att en sån man kan göra en så glad :)


När jag väntade mitt första barn var det Orup som spelades på radion varje dag..Jag vet inte vad det är med hans musik men den har alltisd gjort mig så glad..


Och i går så spelade han alla gamla slagdängor såsom: Jag blir hellre jagad av vargar, Då står pojkarna på rad, Vid min faders grav, Stockholm, Regn hos mig, Magaluf, Linda sa, Född i November mm mm mm



När jag kom hem efter konserten så var jag så glad att jag bara log..Uppriktigt sagt så var det länge sedan jag kände just så glad och full av lycka..


Tack Orup, tack till bästa Petra, Lotta och Suss som var med och tack till mig själv för att jag har upplevt så bra saker till just Orup.

5 kommentarer:

  1. Jag såg i GD att det hade varit underbart. Har även läst på Facebook om många som varit där och tyckt att det varit bra. Jag hade helt missat att han skulle komma till stan... synd...
    Orup var faktiskt den första skiva jag köpte som CD kommer jag ihåg och jag har den fortfarande kvar (jag som slänger det mesta jag äger...)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag hade totalt missat att Orup skulle komma till Gävle! Läste det på facebook samma dag, så typiskt! Jag har M A S S O R med sköna minnen från hans låtar, mest från de senare plattorna faktiskt! Lyllos du som var där :)

    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Underbart! :)
    Jag har för mig att jag lämnade en kommentar här med att min första CD-skiva var Orups första, men den kanske inte kom fram...
    Hur som helst har jag faktiskt den kvar fortfarande, jag som brukar slänga det mesta.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag ler fortfarande av minnet av kvällen!

    SvaraRadera