söndag 13 mars 2011

O så var den helgen slut....


Hur fort gick inte det????
Var helt slut i fredags när jag kom hem..Det sliter lite att vara på resande fot ibland. Fast jag älskar mitt jobb så var det härligt att sova hemma i fredags kväll.. Tror att jag somnade i stort sett när jag kom hem..
Vaknade av strålande sol i lördags morse och fick riktiga sommarkänslor. Började städa balkongen och satt ett par timmar i solen tillsammans med mannen och sonen och en kall öl..
Finns det något underbarare en en stor kall en varm dag?

Missade att fota men jag hittade en annan bild från förra årets första stora kalla i solen..Medborgarplatsen en dag i april...

Lördagskvällen tillbringade jag oss syrran och vi åt riktigt god oxfilé med sallad, parmesanflarn och pinjenötter..Och en bag in box supergott rödvin (vilket jag kunde ha druckit mindre av märkte jag i morse) :)

Nu är det söndag kväll och ny arbetsvecka på gång. Då står metropolerna Hudik, Sollefteå och Kramfors på agendan. Datorn lagade bästa mannen. <3

2 kommentarer:

  1. enl mig så är det första ölen ute i solen det allra bästa vårtecknet av dem alla! Var till Uppsala och shoppade i lördags och såg vårens andra bästa tecken, motorcyklar :)
    Fullspäckat i veckan ser jag, ha det gott!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Så mysigt! :)
    Stockholm i vårsolen är aldrig fel.
    Vilken underbar mat ni verkar ha ätit också, det låter hur gott som helst.
    Nu blev man ju toksugen på att åka till storstan.
    Kram kram!

    SvaraRadera