onsdag 2 mars 2011

I´m on a train all day

Så känns det i alla fall.. Just nu har jag en mycket intensiv period av resande i mitt jobb..Vill skriva så mycket, om hur kul jag har det på jobbet, om mina små upptäckter på tåget, och vilka trevliga människor jag möter, men när jag kommer hem eller när jag kommer till hotellet så är jag bara för trött...
Och det känns så trist!

Vilka trevliga reseskildringar det hade kunnat bli?

Jag får försöka komma ihåg allt tills dess att jag har tid och ork att skriva.. Nu har jag tillbringat minst en timme att läsa de bloggar som jag följer och blivit inspirerad av fina bilder och intressanta texter..

I morgon är jag flexledig och då ska jag åka med min syster och min syster och hennes dotter och dotterns kompis på mys dag i Uppsala..Vi ska shoppa, fika, äta mm mm..Får se om jag faktiskt kommer hem med något kap..Fortsättning följer.....

2 kommentarer:

  1. Du får ta med dig en kamera och dokumentera dina resor. :) Alltid kul att läsa och kika på bilder tycker jag. Kom igen nu. ;)
    Och du - ringen är en Gästrikering, säljs bl a på "Hildebrandts guld" i stan. Pris under 300:- i silver. Den är jättefin tycker jag, använder min i stort sett dagligen. :)
    Kram på dig och ha en fin dag! Vilket underbart väder vi har nu. Det är bara att njuta.

    SvaraRadera
  2. Jag har allt hört tåghistorier sen vi flyttade upp till Gävle. Stefan åkte ju tåg ner till Gbg varje vecka under 1½ år, usch vad drygt! Låter som du har ett roligt och spännande jobb :)

    Husbil = frihet, ja den totala friheten faktiskt! Spännade att åka ut på första turen!

    Kram Carina

    SvaraRadera