onsdag 16 februari 2011

Första hindret avklarat :)

Idag gjorde jag det, ÄNTLIGEN. Jag förnyade mitt friskis&svettis kort! Och det känns kanon. Jag har inte tränat på nästan fyra veckor pga förkyld, tjänsteresor och allmän lathet..Önskar att jag kommer in i ett flow nu som gör att jag håller i träningen en längre tid. Som det har varit så tränar jag intensivt ett par veckor, sen blir det resor och massor med jobb så jag inte kan/orkar mm. Då måste man ju börja om varje period. Det var verkligen skitjobbigt lunch pass idag. Hepp hepp pep nu ska jag bara hålla i!


1 kommentar:

  1. jag funkar som du, ger järnet ett tag men så dalar det ut och till sist blir det inget alls. Tror man ska börja med lagom dos bara!

    Du har iaf börjat, bra jobbat :)

    Rätt, IKEA var nog lite som en belöning ;)

    SvaraRadera