fredag 18 februari 2011

Inte igen!

I natt vaknade jag av att någonting kändes fel..Först trodde jag att det var för varmt i rummet, sen kändes kudden helt fel och sen rann näsan..

Lyckades somna om precis innan väckarklockan skulle ringa. När jag vaknade kändes jag mig dööööööööds sjuk!

Varför, varför varför.. Det har bara gått typ tre veckor sen sist och jag har varken tid eller lust att vara förkyld. Hatar förresten att vara "hängig". Om jag ska vara sjuk måste jag vara så pass sjuk att jag inte kan kliva ur sängen. Annars klarar jag inte av att vara hemma från jobbet och jag blir mest bara gnällig.

Ikväll jobbar mannen så jag och sonen blir ensamma hemma. Vi ska kolla på Band of Brothers, tända ljus äta snacks och jag ska ta ett glas rödvin...Håll tummarna för att förkylningen är som bortblåst i morgon bitti är du bussig.

2 kommentarer:

  1. justja..du var ju och tränade:( brukar utlösa diverse sjukdomar

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna stenhårt för att du är piggare i dag! :)
    Själv är jag livrädd för baciller nu inför Kortvasan. Går långa omvägar om någon nyser. :)
    Vill inte bli sjuk till nästa helg.
    Jag har inte varit sjuk på ett år, så jag hoppas att jag klarar mig en vecka till.
    Kram kram!

    SvaraRadera