torsdag 24 februari 2011

Vänskap

I måndags var jag flexledig..Me like!

Då träffade jag en av mina äldsta vänner - Sara. Hon har flyttat så jag besökte hennes nya lägenhet en bit strax utan för city. Jag kan inte annat än att sakna Stockholm..Varje gång jag börjar närma mig Märsta så känns det som hemma...
Jag älskar doften i tunnelbanan, alla människor som finns precis äverallt. Jag älskar dialekten, atmosfären och ja det mesta faktisk

Sara det var så härligt att träffas, jag saknar dig...
Gah nu måste jag springa till tåget..Ska till Härnösand

1 kommentar:

  1. Gamla vänner är det bästa som finns, dom är få men betyder så oerhört mycket!
    Har också turen att ha vänner kvar sen barnsben, härligt! Vi ska till Sthlm i helgen och undrar om du har tips på "göra"? Vi har bil med oss den här gången så vi ska kunna vara mer flexibla att göra något utanför staden!
    Kram Carina

    SvaraRadera