tisdag 15 februari 2011

Saknar Sol och Värme!








Brrr vad kallt det har varit i ett par dagar nu. Fick världens vårkänslor i lördags och så pang så är de bara borta...
Jag har inget emot vinter men jag hatar att frysa..Ja, jag vet: det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder men i alla fall...Sol jag saknar dig. Din värme, ditt ljus och den energi du ger mig..Ser nästan ut som jag ber men solen betyder så mycket för mig och min energi nivå..

Skickar upp lite bilder som påminner om sommar! Först två bilder från när vi var i Thailand juni-10 Därefter några bilder på var vi bodde i somras innan vi flyttade till stan. Det är vår egenodlade potatis, min älskade fontän samt bilder från Koh Sameth o från en Ö utanför Pattaya

1 kommentar:

  1. NI har precis som oss flyttat från hus till lägenhet i stan ser jag! Med tanke på hur vintrarna varit sen vi flyttade till Gävle saknar jag inte huset ett endaste dugg, bara skönt att slippa alla måsten!

    En månads vinter kvar sen kan vi nog så smått hoppas på vår gissar jag, skönt!
    Thailand, bara tanken får mig att må bra :)

    Kram Carina

    SvaraRadera