måndag 4 juli 2011

Invigning

Idag invigde jag min födelsedagspresent som jag fick av syrran..Nya walking kläder...Tog en av mina energi drinkar också vilket gör att jag faktiskt inte ser riktigt klok ut på bilden..Massor med blåbär i drinken vilket har färgat mina läppar i en ytterst ofördelaktig färg för mig...

Nåja jag knatade runt i skaplig takt och kände mig rätt nöjd efteråt, vilket är huvudsaken..

Efter promenaden åkte jag, mannen och syrran för att ta ett parti golf.. Syrran var stressad innan eftersom hennes guldhjärta ff är lite sjuk och varken vill äta eller dricka vilket resulterade i att syrran åkte två mil (enkel resa) och hade glömt klubborna..

Hur gick golfen för mig då undrar ni? Ha ha ha skrattade hon ironiskt..svar nog?

Kan inte fatta hur det kan gå så käpp rätt åt h-e vissa gånger..Ett tag sa jag till mannen att nu slutar jag, efter att ha chipat över tre gånger och missat världens enklaste putt men men..jag fullföljde med skit resultat..Ska försöka på nytt senare i veckan....

Verkar förresten inte vara någon lyckodag idag när jag tänker efter..Fick en trisslott av mannen, nit förstås, sen har jag tvättstugan....Inte min favvo sysselsättning precis. Fick hjälp av sonen idag men det blev en liten miss så en av maskinerna hade inte startat alls..Dörren till maskinen var inte tillräckligt stängd så fast att den startades så visade maskinen inget tecken på att inte starta korrekt. Det innebär att jag måste ner igen och köra den i smyg inatt!!!!

Hade ju hoppas på att de som hade passet efter mig, som var femtio minuter sena, inte skulle ha kommit men ack vad jag bedrog mig...Nåja roliga saker planerade i veckan och i morgon är det ny dag med nya insatser och möjligheter...om man nu ska tänka lite positivt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar