tisdag 5 juli 2011

Sågmyren


Tog den här bilden när jag var på Lager 157 förra sommaren. Älskar den lilla macken..Visst är den söt? Jag är så där knäpp att jag bara måste fota vissa saker som jag fastnat för.

Under året har jag kollat den här bilden många gånger och den har fått mig att småle. Jag kanske är lätt road men det bjuder jag på..

Om jag handlade nåt när jag var där? Japp, ett par sko inlägg :)

Blev kanon kär i dessa små Pettson gummi
stövlar men hittade ingen jag kunde köpa dom åt, tyvärr. Typiskt mig också förresten att kolla på saker som jag absolut inte ska ha.

I år ska jag åka med ett tjejgäng till någon annan outlet, vi har inte bestämt än, men det lutar åt Vingåker. Nån som varit där? Får se vad jag hittar för nåt då..Har i alla fall för avsikt att shoppa något till mig själv då och inte bara fotografera söta saker :)

2 kommentarer:

  1. Åh, så söta stövlar! :) Dem skulle jag också bli kär i. Jag ska ju bli bonusmormor i vinter, så då får man shoppa barngrejor. :)
    Japp, jag har varit i Vingåker på outlet (min f d man jobbad i Vingåker på en skola ett tag), men jag lyckas ju aldrig hitta någon på såna outletställen. Inte på Lager 157 heller...
    Däremot Thuns utanför Uppsala, där kommer jag alltid hem med stora kassar. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att bli bonus mormor..jag vill ibland också bli mormor/moster/faster mm till nån liten..Finns inte en unge i släkten som är under 14 vilket är sååå triiist..Släkten ställer sina förhoppningar till min dotter (snart 22) men jag gissar att det är minst tio år kvar där eftersom hon är mitt uppe studier på kth och har minst fyra år kvar...
    Thuns har jag aldrig hört talas om. ska kolla upp, tack för tipset..

    SvaraRadera