söndag 3 juli 2011

Sköna Söndag

Haft en riktigt skön dag idag..Vaknade tidigt för jag skulle spela golf men vi bestämde oss för att låta bli..Blåste för mycket..Hämtade tidningen och låg kvar i sängen och lusläste varenda sida eftersom jag för ovanlighetens skull inte hade ett dugg bråttom..

Mannen gjorde en supergod frukost smoothie till mig med färsk frukt och färska kryddor som han odlar på vår balkong..Idag blev det citronmeliss och mynta, hallon, goijibär och mango säkert nåt mer bär som jag har glömt...

VI tog en promenad på Hälsans stig under eftermiddagen..Behövdes verkligen efter att ha bara softat runt hela helgen..Efter ungefär halva sträckan finns det redskap så man kan träna upp sig ytterligare :) Jag tyckte att det var så kul att jag hade kunnat stanna där.

Preparerade minneskortet i min telefon idag. Som en förberedelse om stundande semester. Ny musik och två nya ljudböcker..Har planer på att aktivera mig själv för att verkligen ladda batterierna inför hösten. Både genom promenader och genom solstolen på stranden...

Vi orkade inte laga någon middag idag utan gick ut och käkade. Varken mannen eller sonen ville vara med på bild.












Allra käraste syster tillsammans med min brorsdotter överst. Mosters favorit ler tappert trots rejält ont i halsen samt undertecknad.

Tillbringat två timmar att kolla på en urusel film på tv men nu ger jag upp!!!!! Så att den kommer att hålla på i förtio minuter till...Fattar inte ens att jag suttit kvar...Ledig i morgon. Håll tummarna för bra väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar