fredag 22 juli 2011

Lunch på stan

Aldos Deli
Idag träffade jag min goda vän Anna som bor i Sandviken. Mannen hade ett ärende där så jag passade på att hänga med för lite tjejmys. Vi gick på Aldos Delis och åt varsin delikatesstallrik. Den var supergod, med massor av delikatesser som grillad zuccini, grillad aubergine, brieost med valnötter, mozzarella, färska tomater, olika slags italienska salamin, kalamataoliver, pasta, grissini, honungsmelon med prochotto, mm.

Vi satt och pratade om ditt och datt och tiden bara flög iväg..Så mannen som jag hade lovat att hämta med bilen, ringde, men då hade vi så mycket mat kvar att det gick fortare för honom att promenera de få kilometerna till oss. Sen blev det snabbfika hos Anna innan vi åkte hem.
Nu har mannen åkt på sin sista nattkörning och sen blir det gemensam semester i två veckor..Me like : ). Själv ska jag på natt trav med syrran.

Ps..Jag har tillbringat en del tid med att få bättre layout och gjorde om lite inställningar idag..Nu kan jag plötsligt både få större text och ifylld text mm mm, vad tycker ni som läser är bäst..Ifylld text? större text eller är det bra som det är..tacksam för feedback.

1 kommentar:

  1. Ser bra ut som det är nu, men fortsätt och snickra...;)
    Tack själv, det var riktigt najs. Du får överraska så där fler gånger <3

    SvaraRadera